Galeria Inno Klantenservice

Op deze pagina kunt u informatie vinden over Galeria Inno Klantenservice. U kunt eenvoudig telefoonnummers en openingstijden vinden en de beoordeling voor Galeria Inno customer service and support.

maandag:

Gesloten

dinsdag:

Gesloten

woensdag:

Gesloten

donderdag:

Gesloten

vrijdag:

Gesloten

zaterdag:

Gesloten

zondag:

Gesloten

Uw beoordeling voor: Galeria Inno Klantenservice

De beoordeling van anderen: Galeria Inno Klantenservice

Beoordeling: 3.5 Totaal: 2 stemmen

Beoordelingen voor: Galeria Inno Klantenservice (2)

Beoordeling:

6 van 10

2021-11-12 12:17

Amir Ghannad

Ik wil een klacht indienen bij uw warenhuis over het onprofessionele gedrag van een van uw verkoopvrouwen, 406 2511309. Op 9 november ben ik bij jullie naar binnen gegaan om een aantal artikelen te kopen (document nr. 10022037)waarvan wij kaarthouders zijn. Deze verkoopster had achter de toonbank moeten staan. Ik moest nog een hele tijd wachten voordat ze naar de balie kwam voor betaling. Ze was aan het kletsen met een andere verkoopster. Uiteindelijk kwam ze maar was nog steeds constant aan het kletsen toen ze mijn artikelen aan het scannen was zonder zelfs kijken aan mij als klant. Na betaling duwde ze mijn aankopen in een klein tasje. Toen het niet ging, begon ze aan de papieren tas te schudden. Ik was bang dat mijn gekochte artikelen kapot zou gaan. Ik vroeg of zij voorzichtig kunnen zijn. Ze keek me niet eens aan maar doorging met duwen. Ik vroeg of zij mijn aankopen in een grotere tas te stoppen. Zelfs de andere verkoopster die vriendelijker was, vertelde haar of het niet beter was om een grotere tas te gebruiken. Dit deed ze met tegenzin door de kleine tas waar sommige spullen uitstaken in een grotere tas te duwen. Mijn vrouw en ik kopen regelmatig bij uw warenhuis. We zijn altijd zeer tevreden geweest over het gedrag van de verkopers. Ik geloof dat dit een geïsoleerde geval is met een onvriendelijke en onprofessionele verkoopster. Deze verkoopster handelde zeer onproffesioneel. Ik adviseur INNO om haar een cursus te laten volgen om de etiquette van een goede verkoop en klantvriendelijkheid te leren.

Beoordeling:

1 van 10

2021-09-22 14:53

Rombouts Renée

Heb vanmorgen bij jullie kleren gekocht. Werd van de dames naar de heren kassa gestuurd om te betalen. Toen ik daar aankwam werd mij gezegd dat ik op het gelijkvloers moest betalen. Daar stond ondertussen een hele, rij,daar er in de hele winkel maar een kassa geopend was! Vinden jullie dit klantvriendelijk en normaal. En dan maar klagen dat iedereen one line koopt.Dit is werkelijk de mensen buiten jagen.

Soortgelijke Bedrijven

Afrit 28

Op deze pagina kunt u informatie vinden over Afrit 28 klantenservice.

Sahara-De fijnproever

Op deze pagina kunt u informatie vinden over Sahara-De fijnproever klantenservice.

Institute Dominique Pire

Op deze pagina kunt u informatie vinden over Institute Dominique Pire klantenservice.

PM Group

Op deze pagina kunt u informatie vinden over PM Group klantenservice.

MarGel Pruik en Haarwerken

Op deze pagina kunt u informatie vinden over MarGel Pruik en Haarwerken klantenservice.

Nine to Go

Op deze pagina kunt u informatie vinden over Nine to Go klantenservice.

Hotel DECOVERTE B&B

Op deze pagina kunt u informatie vinden over Hotel DECOVERTE B&B klantenservice.

Anticia Sicilia

Op deze pagina kunt u informatie vinden over Anticia Sicilia klantenservice.

Sanipost

Op deze pagina kunt u informatie vinden over Sanipost klantenservice.

3R

Op deze pagina kunt u informatie vinden over 3R klantenservice.

captcha_background